Cargo Cosmetics

giovedì 26 settembre 2013

How to do someone's makeup blindfolded



Hi everyone, i hope you are all doing ok, i have a very annoying cold that is bugging me a lot today, hopefully i will get rid of it soon. A while ago i filmed a video with my blogger/youtuber friend Roberta from Makeupduties, we did the blindfold makeup challenge that for those of you who are not familiar with it, i had to do her makeup while wearing a blindfold and it turned out quite amusing to watch. I hope you guys will like it! I really love making youtube videos and i'm trying to launch my channel so feel free to subscribe, it would really make my day!

Ciao a tutti, spero stiate tutti bene, io purtroppo ho preso un brutto raffreddore che mi sta infastidendo non poco, spero di riuscire a debellarlo al più presto. Qualche tempo fa ho filmato un video con la mia amica nonché blogger e youtubbbber Roberta di Makeupduties, abbiamo deciso di cimentarci con la blindfold makeup challenge che per coloro i quali non passano le loro giornate a bazzicare sul tubo, si tratta di riuscire a truccare l'altra persona indossando una benda. Inutile dirvi che ho realizzato un capolavoro. Spero vi piaccia. Adoro realizzare contenuti per youtube e sto cercando di lasciare il mio canale dunque sentitevi liberi di iscrivervi quando vi fa più comodo ;) significherebbe tanto per me!


 <--- click 


2 commenti: